Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

wtorek, maja 30, 2006

Sukces na codzien

Dawno tutaj nie pisalam, niestety czasu malo - ale czesto sie przypominam czytelnikom tego mojego drugiego polskiego blogu wiec jesli cie biznes choc troche interesuje, zagladaj tam czesto.

Dzis chcialabym zacytowac e-mail od czytelniczki na temat prowadzenia wlasnej firmy - ale nie chodzi tutaj o sam biznes, ale o podejscie do zycia, wiec zadecydowalam umiescic moj komentarz wlasnie tutaj.

Najpierw fragment tego listu....
Prowadze wlasna dzialalnosc od kilku miesiecy i nie cieszy mnie to co do tej pory osiagnelam. Mysle, ze brakuje mi m.in. wiedzy nt. skutecznej reklamy, przebojowosci, nie wiem czego jeszcze, ale na pewno wielu rzeczy. Sadze, ze Twoja strona pomoze mi, choc w czesci, w osiagnieciu sukcesu.
Mam nadzieje, ze tak bedzie... ze moje strony ci w tym pomoga. Na poczatek mam nadzieje, ze moge ci pomoc w tym bys dostzregala swoj sukces ktory do tej pory osiagnelas i zebys sie tem sukcesem na codzien cieszyla.

Koniecznie poczytaj na temat pozytywnego nastawienia. Zycze ci cieszenia sie na codzien tymi malymi sukcesami, ktorych najwyrazniej nie dostrzgasz i nie doceniasz. A masz ich sporo na swoim koncie - juz samo yo, ze masz wlasny biznes jest sulcesem, z ktorego warto sie cieszyc.

Pamietaj, ze sukces to nie samo dotarcie do celu ale wedrowka do celu. Zawsze bedziesz mogla powiedziec, ze brakuje ci wielu rzeczy - kazdemu z nas brakuje (mnie tez!) To wlasnie dlatego stale sie uczymy i stale staramy sie rozwijac. I siebie i swoje firmy.

Sukces to wedrowka. To wlasnie sama wedrowka powinna dostarczac nam radosci, bo samo dojscie do celu to krotki moment. Wedrowka to nasze codzienne zycie. Jesli ta twoja codziennosc nie dostarcza ci prawdziwej nieklamanej radosci plynacej z zadowolenia zz siebie, z cieszenia sie swoimi osiagnieciami.... bedziesz sie stale z sukcesem omijac.

Jesli sama wedrowka nie dostarcza ci wystarczajaco duzo powodu do radosci, to przeciez to smutna wedrowka. To wlasciwie ciagle zmaganie, ktorego nikomu nie zycze. Kiedy sie zmagasz, nie przyciagasz do siebie okazji i ludzi w ten sam sposob kiedy tryskasz radoscia...

Przyjrzyj sie wiec blizej temu co zobilas i zmien swoj punkt widzenia. Zacznij dostrzegac swoje osiagniecia, chocby te calkiem drobne. I zacznij sie nimi cieszyc. Tak naprawde cieszyc. Z pewnoscia codziennie cos ci sie udaje - od ciebie tylko zalezy czy przywiazujesz do tego wage czy nie. I czy cie to cieszy czy nie.

O wiele szybciej osiagniesz ten trwaly sukces dostrzegajac w zyciu te male codzienne sukcesy po drodze - i cieszac sie kazdym z nich z osobna. Mam nadzieje, ze wlasnie w tym ci moje strony pomoga!

5 Komentarze:

  • At 31/5/06 11:29, Anonymous Anonimowy said…

    Droga Wando, dziękuję za tak poważne potraktowanie mojego krótkiego listu. Otworzyłaś mi oczy. Rzeczywiście, jest mnóstwo rzeczy, z których powinnam być nawet dumna i postanowiłam, że spiszę je żeby ciągle sobie o nich przypominać.
    Pozdrawiam J.

     
  • At 31/5/06 21:21, Anonymous Anonimowy said…

    Posłuchaj J.
    Dwa miesiące i już chciałabyś wszystko opanować?
    Jeszcze czeka Cie wiele zwatpień ale przygotuj sie też na porażki...
    Taki porażki jeśli Cie nie załamią i wyciągniesz właściwe wnioski... Dopiero one pozwolą Ci sie odbić do prawdziwego rozwoju.
    Chyba że będą tacy, którzy podziela sie z Tobą wiedza o własnych porażkach abyś nie musiała uczyć się na własnych błędach.

     
  • At 4/6/06 23:34, Anonymous Anonimowy said…

    Po przeczytaniu tego artykuł zdałam sobie sprawę, że reprezentuje podobne nastawienie do zycia. Wciąz mysle o problemach, które mam przezwyciezyć natomiast nie potrafie sie cieszyc tym co juz osiagnęłam. Najpierw obowiazki( a własciwie przede wszystkim obowiazki )na przyjemności brakuje juz czasu. Praca, praca ,praca a jej efekty nie cieszą. Postanowiłam to zmienić - od już. W kazdej czynności,nawet najbardziej trywialnej np. mycie naczyń sprzatanie postaram się sie dostrzec jakąs pozytywna stronę, cos co lubię,cos co mnie ucieszy,z czego bedę zadowolona. Np dobrze że mogę pozmywać naczynia,mam chwile czasu kiedy wreszcie mogę posłuchac muzyki ,albo przemyslec pewne sprawy. Wierzcie mi - to działa - pytają mnie -czemu dziś jestes taka zadowolona? A wydaje się że nic się nie zmieniło.

    Agata Szlendak

     
  • At 8/6/06 08:50, Anonymous Anonimowy said…

    Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

     
  • At 22/7/06 20:21, Anonymous Anonimowy said…

    Hmm I love the idea behind this website, very unique.
    »

     

Prześlij komentarz

<< Strona Gkowna Blogu