Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

środa, marca 29, 2006

Czy widac postepy?

Czytelnicy pamietaja a to mobilizuje - i jestem wam ogromnie wdzieczna! Oto przyklad z dzisiejszej skrzynki pocztowej...
Zycze wiecej determinacji w walce o smukla sylwetke. Bo choc zaklinalas sie, ze nie odpuscisz to jednak postepow - na publikowanych w ciagu ostatniego roku zdjeciach, nie widac :-(((
Spiesze z usprawiedliwieniem. Postepow nie bylo widac, bo wprawdzie determinacji mi nie brakowalo, to jednak przez dluzszy czas nie udawalo mi sie (ponizej wyrazilam sie obszernie na temat odchudzania sie - niestety, nie jest to tak proste jak sie z pozoru moze wydawac).

Przyznam. ze niechetnie publikuje zdjecia, na ktorych widac mnie "w calej krasie" - ale zareczam, ze zmiany sa juz BARDZO wyraznie. Jestem mniejsza o cale trzy rozmiary, co chyba nawet widac na zdjeciach ponizej.

To po lewej bylo zrobione w listopadzie 2005, to po prawej w cztery miesiace pozniej, w marcu 2006...

5 Komentarze:

  • At 1/4/06 09:29, Anonymous Anonimowy said…

    Gratuluje postepow w odchudzaniu! Przed chwila obejrzalam zdjecia z wycieczki na Bahamy- jestem w szoku ze jestes taka gruba. Nie wiedzialam ze czlowiek sukcesu moze tak wygladac. W Polsce patologiczna otylosc kojarzy sie z nieudacznikami.
    Wczasniej czesto czytalam Twoje strony i wiele dobrego z nich wynioslam. Dziekuje! Zycze wszyskiego najlepszego i powodzenia w odchudzaniu. Bozena

     
  • At 2/4/06 14:59, Anonymous Anonimowy said…

    proszę proszę niezły efekt godny pozazdroszczenia jakaś specjalna dieta czy po prostu MŻ??
    gratulacje oby tak dalej życzę powodzenia w utrzymaniu wizeruku pozdrawiam Asia

     
  • At 11/4/06 23:09, Anonymous Anonimowy said…

    Juz pieknie wygladasz! Ach ciekawe co bedzie dalej! nie sadziłam ze twarz az tak sie zmienia. Opisz jak tego dokonujesz.

     
  • At 16/4/06 02:14, Anonymous Anonimowy said…

    Witam, mam podpbny problem troche wspomagalem sie chemia, ale to małe oszustwo, jak wszystko w życiu wymaga to pracy, wyznaczenia celów itd. Wazne jest podejscie psychiczne na poczatku myslałem o sobie grubas itp. trzeba schudnać ... teraz po 4 miesiącach mysle w inny sposob nie chudnać ale kształtować sylwetkę,przy lekiej zmianie sposobu odzywiania polecam dieta Montiage. Wierze że osiągniesz swoj cel bo juz zaczelaś to robić, a jak to bywa z kaadym nalogiem najwazniejsza jest wlasna decyzja. Tak jak w osiaganiu sukcesu. Pozdrawiam Artur ldfalco@o2.pl

     
  • At 23/4/06 01:56, Anonymous Anonimowy said…

    Sprawa prosta!
    Po lewej babon od garów.
    Po prawej... chmmm chyba każdy mężczyzna przyzna...
    Obejrzałby się... Coć sa różne gusta to różnica jest piorunująca.

    Dalsze komentarze zbędne.
    Tylko pogratulować.

    Piotr Madry
    Kraków

     

Prześlij komentarz

<< Strona Gkowna Blogu