Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

środa, marca 22, 2006

Przekroczyc leki i zwatpienie

Ostatnio musialam wycofac sie z wielu dzialan, zeby zajac sie problemami osobistymi - wybaczcie, ze nie pokazywalam sie na tym blogu czesciej. Obiecuje, ze bede pisac czesciej, wracam tez do publikacji miesiecznika "Sekrety Powodzenia", ktory bedzie jak kiedys rozsylany emailem. Lada chwila opublikuje tu formularz zgloszeniowy - oczywiscie w dalszym ciagu bedzie to gratisowa publikacja.

Poki co, oto madry cytat nadeslany ostatnio przez czytelnika:
Kiedys usłyszałem takie zdanie "Urodziłem po to się aby przekroczyć swoje lęki i ograniczenia" i to sało się moim motorem napędowym do działania.
Dla mnie bardzo na czasie. W chwilach napiecia mnie takze ogarnia czasami zwatpienie i takie zlote mysli ogromnie pomagaja.

2 Komentarze:

  • At 23/3/06 15:35, Anonymous Anonimowy said…

    Bardzo dziękuję, to pomaga - przeczytać, że Pani Wanda też ma lęki, zwątpienia i problemy. Wiem, że każdy je ma, ale ja wiem głównie o swoich :-) a świat Pani Wandy zdaje się być tak idealny... Cytat świetny, zapisałam.
    Pozdrawiam

     
  • At 24/3/06 23:06, Anonymous Anonimowy said…

    Ach, ciesze sie, ze Pani wrocila. Pozdrawiam z wiosennego Nowego Sacza :-))))

     

Prześlij komentarz

<< Strona Gkowna Blogu