Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

wtorek, listopada 01, 2005

W czym tkwi problem?

Niedawno odkrylam ksiazke Potega Podswiadomosci i zaczelam zyc inaczej tzn pozytywnie myslec. To trwalo okolo 10 dni, ale znow popadam w depresje i nie wiem jak sobie poradzic. Brak mi wiary. W czym tkwi moj problem?
Chyba w tym, ze skonczylo sie na przeczytaniu jednej ksiazki. To tak jakby umyc szyje i za uszami tylko raz i zdziwic sie, ze za jakis czas znowu tam brudno. Albo zjesc sniadanie, potem nic nie jesc przez trzy dni i zdziwic sie, ze znow jestesmy glodni. Albo spac tylko kilka godzin a potem zarwac kila nocy i zastanawiac sie dlaczego nam sie oczy zamykaja... itd...itd...

Sa rzeczy, ktore trzeba robic na okraglo. - Jesc, pic, spac, dbac o higiene ciala i takze o higiene umyslu. Zeby pozytywnie myslec, trzeba postanowic, ze codziennie cos konkretnego robimy, zeby to pozytywne myslenie podsycac. Ksiazek na ten temat na szczescie juz nie brakuje. Mozna czytac jedna za druga, wciaz nowe tytuly sie ukazuja. Warto tez czytac moje Sekrety Powodzenia...

5 Komentarze:

  • At 1/11/05 18:42, Anonymous Anonimowy said…

    Witam:) Mam dla Ciebie pocieszenie.. Wiesz, ja też zacząłem swoja przygodę z tematyką sukcesu od tej samej książki co Ty: Potęga Podświadomośc:) i również zacząłem stosować wszystie metody o których autor pisze.. Trwało to bardzo krutko bo szybko sie poddałęm:( ale jakoś później do moich rąk trafiła inna książka.. potem następna , następna i dziś jest to jak nałóg. Przeczytałem wiele książek itp. Jestem dziś bardzo szcześliwym człowiekiem odnoszącym powoli wiele sukcesów.. i co najważniejsze dalej brne!!! CZytam , słuacham... myśle:) robie:) Życze powodzenia:) Dużo czytaj:)
    Krzysiek, paszczenka@tlen.pl

     
  • At 2/11/05 15:21, Anonymous Anonimowy said…

    Moze zmienil ci sie nastroj, przeczytaj moj artykul o nastrojach www.autonom.edu.pl w postronie- artykuly.cdn

     
  • At 8/11/05 16:59, Anonymous Anonimowy said…

    A czy Pan "maciek wegrzyn" może w końcu skończyć z reklamowaniem swojego artykuły na stronach Pani Loskot???

     
  • At 8/11/05 16:59, Anonymous Anonimowy said…

    A czy Pan "maciek wegrzyn" może w końcu skończyć z reklamowaniem swojego artykuły na stronach Pani Loskot???

     
  • At 9/11/05 09:29, Anonymous Anonimowy said…

    ciekawe, anonymous nie przedstawia sie, a Maciek - tak?
    Ta strona jest zaopatrzona w kopertke , czyli kontakt jest , ja napisalam i czekam na odpowiedz.
    a blogiem zarzadza Wanda i moze usunac komunikaty , ktore sa dla niej nieodpowiednie, tym ze blog to jak napis na plocie, mozna sie dopisac, a ktos kto jest wlascicelem plotu moze to zmazac.

     

Prześlij komentarz

<< Strona Gkowna Blogu