Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

niedziela, września 18, 2005

Prowadzenie grupy

Mój problem to prowadzenie grupy.... jestem 30-latką i prowadzę 12-osobowy zespół (właściwie staram się go prowadzić) i mam problem, ponieważ większość moich pracowników jest starsza ode mnie i niestety nie zawsze stosują się do moich poleceń... nie uznaję osobiście metody "krzykiem i kijem" więc staram się dyplomatycznie ale konsekwentnie choć niestety nie zawsze to daje dobre rezultaty.. :-(
Dobrze, ze nie uznajesz metody "krzykiem i kijem" bo to do niczego nie prowadzi :-) To, ze masz klopoty z tym by czlonkowie grupy widzieli cie jako lidera jest nie tyle kwestia wieku ile braku wyrobionych umiejetnosci lidera. Na szczescie tego sie mozna nauczyc. Przede wszystkim polecam ci ksiazke Jak Zdobyc Przyjaciol i Zjednac Sobie Ludzi. Mozna ja znalezc na pewno w wielu polskich ksiegarniach. Ta ksiazka zmieni twoj sposob myslenia i podejscie do prowadzenia grupy - np. dowiesz sie, ze wydawanie polecen jest metoda nie dajaca wynikow, sa o wiele lepsze sposoby na to by motywowac ludzi do pracy.

Ogromnie polecam ci tez ksiazke Ciadiniego "Wywieranie Wplywu na Ludzi" i SZTUKA PERSWAZJI, czyli język wpływu i manipulacji Andrzeja Batko (polecam ci tez jego szkolenia NLP. I takze szkolenia Yans Cron

DUZO mozliwosci, prawda?

5 Komentarze:

  • At 19/9/05 17:47, Anonymous Anonimowy said…

    yanscronu ci ja osobiscie nie polecam,nie polecam dlatego bo maja strsznie drogie szkolenia
    za 2 dni biora nawet pare tys zl!!
    i nie sa rewelacyjni.Ja Ci polecam ksiazki i samodoskonalenie zaoszczedzisz czas i pieniadze.
    Do tego yanscron ma strasznie kitowe reklamy odrazu widac w nich manipulacje... jesli tak wygladaja ich szkolenia to dzieki.

     
  • At 19/9/05 20:28, Anonymous Anonimowy said…

    Nie mowie, ze powyższy poglad moze byc malo wiarygodny, dlatego, ze osoba, ktora napisala powyzsze zdania sie nie podpisala. Zapewne wyraza on czyjes wrazenie - kazdy ma prawo do swojego zdania.

    Wnioskuje jednak z tej wypowiedzi, ze jej Autor nie byl na szkoleniu, wiec, jestem ciekawy na jakiej podstawie twierdzi, ze "nie sa rewelacyjni"?

    Natomiast - jako, ze bylem na szkoleniu w YansCron, moge potwierdzic, ze wiedza, ktora tam otrzymalem pozwolila mi rozwiazac i uniknac wielu problemow (szczegolnie w zakresie komunikacji), ale takze bardzo poszerzyla moje horyzonty i wskazala, na co powinienem zwracac w przyszlosci uwage.

     
  • At 19/9/05 21:45, Blogger Wanda Loskot said…

    Zgadzam sie z Jackiem, ocenianie warsztatu w ktorym sie nie bralo udzial jest nie fair. Warto to przeczytac wypowiedzi faktycznych uczestnikow kursu Piotra Labuza tutaj

     
  • At 23/9/05 15:04, Anonymous Anonimowy said…

    szukaj odpowiedzi na stronie www.autonom.edu.pl oraz akademia-zarządzania .tqm.home.pl

     
  • At 1/10/05 14:00, Anonymous Anonimowy said…

    Nie mowie ze wypowiedz Jacka Kucharskiego wyglada jak kryptoreklama. Zapewne wyraza on czyjes wrazenie - kazdy ma prawo do swojego zdania.

     

Prześlij komentarz

<< Strona Gkowna Blogu