Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

środa, września 07, 2005

Sukces to nastawienie

Tak naprawde to sukces i powodzenie nie jest czyms co sie w zyciu osiaga - sukces to raczej sposob nastawienia do zycia. Sposob myslenia. A nastawienie i sposob myslenia zaleza od ciebie. Kiedy sie zastanowisz, na pewno okaze sie ze juz teraz masz na swoim koncie wiele sukcesow. I kazdy z tych sukcesow moze byc powodem do dumy.

Dla mnie na przyklad powodem do dumy ostatnio jest to, ze opanowalam strach przed woda i nauczylam sie plywac. I to, ze zaczelam medytowac. Oto kilka innych przykladow - jestem pewna, ze zdarzylo ci sie juz wiele takich albo podobnych osiagniec:

- powrot do rownowagi psychicznej po duzym zdolowaniu
- nabranie dobrej formy fizycznej
- nauczenie sie przebaczac nawet najgorszemu wrogowi
- zachowanie pozytywnego myslenia mimo tego, ze wiatr wieje w oczy
- wychowanie wartosciowych i pewnych siebie dzieci
- zarobienie wiecej pieniedzy niz ci sie snilo
- przekazanie swojej wiedzy innym
- pozbycie sie dlugow
- znalezienie pracy ktora kochasz
- mowienie zawsze prawdy

Oczywiscie te przyklady to tylko czubek gory lorowej. Masz inne przyklady? Podziel sie ze mna i z czytelnikami. Kliknij w link komentarze i napiszko slowko (albo dwa :-)

1 Komentarze:

  • At 7/9/05 10:46, Anonymous Anonimowy said…

    Witaj Wando:)
    DLa mnie ostatnio wielkim sukcesem było zrobienie prawa jazdy i pokonanie strachu przed jazdą. Prowadzę samochód (mój własny)i juz nie wyobrażam sobie bez niego życia.

     

Prześlij komentarz

<< Strona Gkowna Blogu