Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

niedziela, września 04, 2005

Skad sie bierze zapal?

Jednym z moich ulubionych postaci jest Lance Amstrong, czesto o nim pisze. Oto jeszcze jedna perelka, ktora uslyszalam kiedy Lance rozmawial ostatnio z reporterem telewizyjnym:
- Gdybys mogl okreslic co szczegolnie odroznia ciebie od twoich rywali, co twoim zdaniem powoduje te przewage, ktora pozwala ci stale wygrywac?
- Bez watpienia moj zapal. Moja gleboka pasja do tego sportu i do tego wyscigu. Zapal nie tylko w lipcu i w czerwcu, kiedy wszyscy sa ogromnie zainteresowani "Tour De France", ale rownie wielki zapal w grudniu, kiedy nikt o tym juz nie mysli. I w lutym, kiedy jest dosc szaro i piekielnie zimno, a ja znow przemierzam w pojedynke caly szlak wyscigu. To wlasnie moja pasja wyzwala we mnie ten wielki zapal, ktory mi pozwala wygrywac.