Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

niedziela, sierpnia 07, 2005

Dzieki komu?

W bardzo milym emailu od Krystyny przeczytalam miedzy innymi:
Czytanie Twoich blogow weszlo mi juz w nawyk. Tak lubie czytac twoje trafne opinie wszelkiego tematu, gdyby wszystkie twe cenne artykuly zebrane byly w ksiazke.... Ja jestem bardzo trudnym przypadkiem, ale jesli cos w zyciu jeszcze osiagne ponad przecietnosc to tylko dzieki tobie..

Krystyno, dziekuje ci za mile slowa, ksiazke zamierzam wydac. Bardzo mi pochlebia, ze masz tyle zaufania do tego co pisze. Zapewniam cie jednak ze po pierwsze juz cos osiagnelas ponad przecietnosc - to ogromnie wazne, zebys potrafila to dojrzec. I po drugie, najwazniejsze - cokolwiek osiagnelas i osiagniesz, osiagasz to przede wszystkim dzieki sobie. Inni ludzie moga cie zainspirowac, moga ci nawet cos dac, ale ostatecznie to ty jestes osoba, ktora OSIAGA i placi cene za sukces. To ogromnie wazne. Wszystko zalezy od ciebie. Nigdy nie miej co do tego watpliwosci. Kluczem do powodzenia jest wlasnie ta swiadomosc swojej wlasnej mocy.