Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

piątek, lipca 01, 2005

Uczmy sie od Amstronga

Pisalam juz kilka razy o amerykanskim kolarzu Lance Amstrongu - miedzy innymi tutaj. Amstrong nie tylko nie poddal sie bardzo zaawansowanej chorobie raka, ale na dodatek kontunuuje uprawianie sportu wyczynowego, i to na poziomie jak chyba nikt inny w historii sportu wyczynowego. Wygral Tour De France juz szesc razy, i calkiem mozliwe ze znow go wygra, bi jutro znowu startuje.

Lance to jeden z moich wzorcow ma zycie - ogromna inspiracja. W ubieglym tygodniu ogladalam dlugi wywiad z nim i wlasnie mialam zamiar znow napisac na jego temat, ale dzis jeden z czytelnikow doniosl o ciekawym artykule Lance Wszechmogacy koniecznie przeczytaj.

Masz problemy zyciowe? Potraktuj je jako okazje do tego, by sobie udowodnic, ze potrafisz je rozwiazac. Lance Armstrong mowi, ze najlepsza rzecza, jaka mu sie w zyciu przydarzyla, byl nowotwor!

2 Komentarze:

  • At 10/7/05 20:52, Anonymous Anonimowy said…

    Rzeczywiście Armstrong jest osoba niezwykle inspirujaca.

    Tuz po tym, jak uslyszalem o Nim w Twoim Radio, kupilem ksiazke Jego autorstwa. Przeczytalem blyskawicznie. Niedlugo niemal pozarlem Jego druga ksiazke... Goraco polecam...

     
  • At 3/8/05 12:29, Anonymous Anonimowy said…

    Choroba zmienia wszystko. Widzisz to co wcześniej było poza zasięgiem pola widzenia, otwierasz się i korzystasz z szans poto aby udowodnić sobie i światu że jeszcze o tobie usłyszą.....Tak właśnie moja przewlekła choroba otwarła mi oczy. Twraz mam życie o jakim zawsze marzyłam na co jako zdrowa osoba nie miałam motywacji i odwagi......piszę doktorat z informatyki i po wakacjach będę uczyć studentów

     

Prześlij komentarz

<< Strona Gkowna Blogu