Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

wtorek, czerwca 21, 2005

Lut szczescia

Przez ostatnie dwadziescia lat kiedy tylko nadarzy mi sie okazja do rozmowy z kims kto osiagnal duze sukcesy, a zdarza mi sie to czesto, prosze by zdradzili mi na czym polega tajemnica ich sukcesu. Jednak jszcze mi sie nie zdarzylo, zebym uslyszala jakis prawdziwy sekret. Wszystko co slysze juz wiem - i zapewniam cie, ze ty tez wiesz. Bo to nie jest naprawde zadna tajemnica co sie na sukces sklada.

Wiem, ze to nie jest tajemnica, bo kiedy pytam ludzi, ktorzy jeszcze tego wielkiego sukcesu nie osiagneli, co ich zdaniem sklada sie na uzyskanie powodzenia, z reguly ich lista tych rzeczy, ktore sie na sukces skladaja jest identyczna - z jedna jednak roznica. Ci, ktorzy sukcesu nie osiagneli umieszczaja wysoko na tej swojej liscie "lut szczescia".

Ktos madry kiedys powiedzial: "Ze szczesciem to jest tak - im wiecej dzialasz w kierunku osiagniecia swoich celow, tym wiecej szczesliwych przypadkow ci sie zdarza w tej grze".

1 Komentarze:

  • At 23/6/05 22:07, Anonymous Anonimowy said…

    Oczywiście coś takiego jak "lut szczęścia" nie istnieje.
    Wszystko musi mieć swoją przyczynę.

    "Łut szczęścia" jest wymówką dla tych, którzy czekają aż im się w życiu coś "szczęślwego" wydarzy.
    Poprostu trzeba stawiac cele. planować i działać.

    Juz zwiele razy doswiadczyłem tego ,ze im bardziej jestem aktywny- tym więcej "mam szczęścia"...dziwne prawda??

    pozdrawiam wszystkich

     

Prześlij komentarz

<< Strona Gkowna Blogu