Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

niedziela, czerwca 12, 2005

Nie boj sie marzyc

Zapraszam cie do swiata marzen - a w miedzyczasie posluchaj piosenki Karola Switajskiego "Nie boj sie Marzyc".

MP3 File

W zeszlym roku wpadla mi w rece mala, niby zart ale jednak szalenie praktyczna ksiazeczka zatytulowana The Wish List. Kupilam ja dla zabawy, bo to naprawde frajda czytac jakie zyczenia maja inni ludzie. Ksiazeczka nie jest tak naprawde bardzo mala bo liczy sobie ponad 400 stron. A cala jej zawartoscia jest lista zyczen - okolo 6 tysiecy tych zyczen. Sa one kopalnia pomyslow co ze soba w zyciu zrobic, co chciec zobaczyc, przezyc, doswiadczyc - np. spedzic lato w Toskanii, nauczyc sie rysowac, kapac sie nago pod wodospadem, zobaczyc lwy na wolnosci, spotkac Dalai Lama, pracowac dla kogos kogo zawsze podziwiales, zobaczyc zachod slonca w Machu Pichu, rozwiazac wielka zagadke... Ciekawe, prawda?

Nie zdawalam sobie sprawy z tego jak bardzo ta ksiazeczka okaze sie pozyteczna w moim zyciu i jak czesto bede po nia siegac. Bo mimo, ze nie mam wiekszych problemow w tworzeniu takich list, jednak wiele wspanialych rzeczy, ktore moglabym w zyciu miec, zobaczyc, osiagnac, umykalo jakos mojej uwadze. Poza tym jest dla mnie ogromna frajda uzmyslowienie sobie ile rzeczy, ktore byly dla mnie kiedy marzeniami ze scietej glowy zostalo jednak w moim zyciu zrealizowanych, ile z tych marzen jest dla mnie teraz codzienna normalka. To dodaje wiele energii i powoduje, ze siegam po coraz wiecej. Teraz mam na liscie m.in. nurkowac w rafie koralowej w Australiii (bo nauczylam sie juz plywac - takze jako rezultat zyczenia przepisanego z tej ksiazeczki!).

Wiekszosc ludzi ma problem z wyliczeniem przynajmniej 50 zyczen - jest to jedno z zadan mojego kursu planowania zycia. Dluga lista zyczen, jak w tej ksiazeczce o ktorej pisze, to fenomenalna sciaga. Znalazlam w tej ksiazce wiele zyczen, ktore trafily na moja liste celow tylko dlatego, ze sobie o nich przypomnialam (wiele z nich nawet juz nawet zdazylam zrealizowac). A pewnie nie wpadlyby mi te rzeczy tak latwo do glowy, mimo ze kiedys o nich marzylam jako dziecko. Bo tak latwo zapomniec o tym o czym marzylismy. Tak malo czasu przeznaczamy na to, zeby marzyc.

Chcialabym stworzyc podobnie wielka liste zyczen na stronach Akademii Sukcesu - zaczelam ja tutaj - ale z braku czasu musialam to odlozyc. Mam nadzieje, zechcesz mi pomoc te liste kontynuowac. Podziel sie swoimi wlasnym zyczeniami. Co chcesz w zyciu zrobic, przezyc, zobaczyc, sprobowac? Kogo chcesz spotkac? Czego sie chcesz nauczyc? Na co chcesz sie odwazyc?

Mozesz to zrobic calkiem anonimowo. Po prostu kliknij w link "dodaj komentarz" na dole tego zapisu i otworzy sie okienko - wpisz swoje zyczenia, nawet bez podpisywania sie i dodam je do listy. Jestem pewna, ze twoje marzenia zainspiruja innych.

Mam nadzieje ze juz wkrotce ta nasza lista takze bedzie liczyc kilka tysiecy!

1 Komentarze:

  • At 18/6/05 14:31, Anonymous Anonimowy said…

    "Wiekszosc ludzi ma problem z wyliczeniem przynajmniej 50 zyczen - jest to jedno z zadan mojego "


    zgadza się;
    wiekszośc ludzi nie potrafi ( przynajmniej z mojego dawnego srodowiska) nawet sprecyzować co chcą robic zawodowo, jak chcą zarabiać pieniadze;
    tu jest problem;
    takie "cwiczenie" z lista zyczeń jest bardzo przydatne, poniewaz niesamowicie pobudz nasza wyobraźnię;
    jesli ktos ma problemy ( nie wie jakie mgłby miec zyczenia) to zawsze mozna znaleźc wiele inspirujących stron w internecie - wystarczy tylko wpisać jakies hasło.

    pozdrawiam, IREK

     

Prześlij komentarz

<< Strona Gkowna Blogu