Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

środa, lipca 13, 2005

Moja czarna lista

Dostalam dzis kolejny email pt. "Przepraszam jesli zasmiecam Twoja skrzynke, ale musialem Ci to przeslac"....

Moim zdaniem to tak jakby dac komus kopniaka mowiac "przepraszam, ze ci daje kopniaka, ale musialem to zrobic", albo ukrasc cos mowiac "przepraszam, ze kradne od ciebie, ale musialem to zrobic"... itd.

Nie wszyscy wysylajac roznego rodzaju petycje i listy lancuszkowe do kogo popadnie przyznaja wprost z taka rozbrajajaca szczeroscia, ze wiedza, ze zasmiecaja skrzynke, ale podejrzewam ze wszyscy zdaja sobie z tego sprawe.

Moja rada jest prosta: jesli wiesz, ze to co robisz moze kogos zirytowac - zamiast to zrobic przepraszajac, ze to robisz... po prostu tego nie rob. Mnie takie rzeczy nie irytuja, bo mnie nie jest latwo zirytowac, ale powoduje to strate mojego czasu i wystawia mnie na otrzymywanie dodatkowych listow tego rodzaju. I na dodatkowe wirusy, bo tego rodzaju emaile takze obnazaja moj prywatny adres skrzynki pocztowej.

Od dzisiaj przestrzegam wszystkich ktorzy sie zapisuja na moja liste mailingowa, ze ci ktore nie szanuja mojego czasu i zasmiecaja moja skrzynke pocztowa w taki albo w podobny sposob wedruja natychmiast na moja czarna liste osob, ktorych poczta juz nigdy do mnie nie bedzie przepuszczana.

Musze to zrobic, zeby miec wiecej czasu dla tych ktorzy szanuja i mnie i moja skrzynke pocztowa na tyle, zeby sie powstrzymac przed takimi bezmyslnymi odruchami.

2 Komentarze:

  • At 29/7/05 09:18, Anonymous Anonimowy said…

    Pani Wando, czekamy i czekamy na kolejne weści od Pani, a tu wciąż nic?!
    Pozdrawiam wszystkich

     
  • At 3/8/05 12:19, Anonymous Anonimowy said…

    Pani Wando ma Pani całkowitą rację ludzie którzy szukają ciągle okazji aby wyrzucić z siebie zło powinni wiedzieć, że mówiąc innym swoją subiektywną prawdę nie zyskują nic prócz pogardy (bynajmniej mojej). Myślą że to szczyt odwagi a tymczasem to szczyt nietaktu i braku kultury.

     

Prześlij komentarz

<< Strona Gkowna Blogu