Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

niedziela, września 11, 2005

Co jest twoja pasja?

Czy wiesz co jest twoja pasja zyciowa? Co naprawde, ale tak naprawde lubisz - nawet kochasz? Jestem pewna, ze od razu mozesz nazwac dwie, trzy, moze nawet piec rzeczy. Warto zrobic jednak dluzsza liste. Przeznacz na to dziesiec minut czasu. Wez po prostu kartke papieru i zapisz przynajmniej 50 rzeczy, ktore kochasz. Moze to byc ulubiony kolor, ulubione miejsce na spacery, albo pocalunki ukochanej osoby. Nawet ulubiony deser (ja mam cala liste :-).

Nie zastanawiaj sie zbytnio - pisz po prostu to co przychodzi ci do glowy. Mozesz sie zdziwic jak ta lista bedzie ostatecznie wygladac.

Koniecznie to zrob. Juz teraz. Nie odkladaj! - Jutro napisze co mozesz z ta lista zrobic...

1 Komentarze:

  • At 13/9/05 08:55, Anonymous Anonimowy said…

    Witaj Wando spisanie listy ponad 50
    zajelo mi ponad pol godziny , czekam co dalej ztym zrobic.Samo pisanie bylo ciekawym doswiadczeniem.
    Pozdrawiam Tadeusz

     

Prześlij komentarz

<< Strona Gkowna Blogu