Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

piątek, października 28, 2005

Ludzie sukcesu w Polsce

Czesc mam 20 lat od roku zmienilo sie moje zycie (przeczytalem pierwsza ksiazke motywacyjna). Chcialem z Toba porozmawiac o zyciu i uzyskac kilka wskazowek i rad od Ciebie. Poniewaz jestes kobieta sukcesu i z tego co piszesz to zauwazylem, ze rowniez prowadzisz zycie pelne radosci i szeczescia a JA wlasnie do tego daze :) I chcialbym sie tez dowiedziec czy to jest Twoj email czy Twoich wspolpracownikow jesli to jest ich to prosilbym Twoj email prywatny. Zalezy mi na Twoich radach poniewaz z tego co szukalem na internecie to jestes jedyna osoba w Polsce, ktora osiagnela w zyciu naprawde duzo. Mam nadzieje ze nie bedzie Ci przeszkadzac ze pisze na "TY" a nie pani :) pozdrowienia...
Nie, nie mam nic przeciw TY - sama wszystkim tykam tu w sieci i wole, zeby mi tykano. Ogromnie sie ciesze, ze przeczytales swoja pierwsza ksiazke motywujaca ze dalej cie ta tematyka pasjonuje. Tak wlasnie sie zaczyna ta fascynujaca, nigdy nie konczaca sie wycieczka w rozwoj swojej wlasnej osobowosci.

Jesli chodzi o wskazowki i rady, to niestety musisz sie zadowolic tym co publikuje na stronach (znajdziesz ich wiecej niz kilka, zareczam :) Moja asystentka nie zna polskiego, wiec sama czytam wszystkie polskie e-maile, niestety nie mam czasu wszystkiego czytac na biezaco, na jeszcze mniej jestem w stanie osobiscie odpisac, a juz jesli chodzi o telefon, to niestety odpada, zebym sobie mogla pozwolic na pogawedki z czytelnikami. Mam nadzieje, ze zrozumiesz - doba ma niestety w dalszym ciagu tylko 24 godziny a ja mam duzo rzeczy do zrobienia.

Zareczam cie, ze nie jestem jedyna osoba w Polsce, ktora osiagnela sukces (tym bardziej, ze nie mieszkam w Polsce tylko w USA :-) W Polsce jest naprawde mnostwo ludzi sukcesu. Jak zaczniesz czytac prase i ogladac wiadomosci pod katem wyszukiwania ludzi, ktorzy maja liczace sie osiagniecia i szczescie osobiste, to zaczniesz ich nagle zauwazac i zdziwisz sie sam jak wielu ich "nagle" jest.

W kazdym razie zycze ci, zebys sie nigdy nie pozbawil tego pozytywnegi nastawienia, zebys w sobie kultywowal ciekawosc do swiata i w ogole zycze ci szerokiej drogi do sukcesu!