Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

wtorek, listopada 01, 2005

Poczekajmy, czas pokaze...

Kocham pewnege mezczyzne on ma 43 lata rozwodnik, Niemiec, ja mam 25 lat spotykamy sie czasami, piszemy e-maile prawie codziennie. To trwa juz kolo 8 miesiecy. On od 2 miesiecy spotyka sie z kims, ale nadal ze mna koresponduje, i przyjaznimy sie. On ciagle mowi, ze odleglosc nas dzieli ponad 100 km i mowi, zebysmy poczekali i czas pokaze. On mi na dzien dzisiejszy nie powie co dalej z nami bedzie. Ja sie modle o to bysmy byli razem, ale nie mam juz sily. Prosze by Pani mi pomogla jak mam go do siebie przyciagnac. Jakim sposobem zrobic, by to uczucie sie rozwijalo.
Niestety, z miloscia tak juz jest ze kocha albo nie kocha - a jak nie kocha to niestety klapa. To ze pan Niemiec od dwoch miesiecy sie z kims spotyka a pani powtarza "poczekajmy, czas pokaze" mowi BARDZO wiele - jesli tylko chcesz ucho przylozyc i uslyszec co to naprawde oznacza.

Zareczam cie, w tej chwili gdzies na swiecie, moze w Polsce, moze w Pernambuco, jest cudowny facet, ktory tez szuka milosci i to on bedzie twoja wielka miloscia i ojcem twoich dzieci. Jak dlugo masz zamiar byc zwiazana z kims, kto cie nie chce i tym samym zwlekac z tym, zeby poznac te swoja wielka milosc?

Wiem, ze trudno to przelknac, ale trzeba miec tez odwage spojrzec prawdzie w oczy. Prawda jest taka, ze facetowi, ktory mowi "poczekajmy, czas pokaze" po prostu na dziewczynie nie zalezy. Przynajniej nie tak jak jej (tobie) na nim.

Nie trac czasu i emocji na byle-jaka milosc. Przebieraj i odrzucaj buble. Jestes warta kogos kto odwzajemni twoje uczucia i nie bedzie sie wypychac sianem w stylu "poczekaj az czas pokaze a ja sobie w miedzyczasi porandkuje z inna". Moja rada? Nie odpisuj na e-maile, nie podtrzymuj tej znajomosci. Daj sobie spokoj z tym Niemcem i nawet z ta jego przyjaznia. Uciekaj od niego jak najszybciej. Jak dlugo czekasz, wzdychasz i modlisz sie o cos, czego miec nie mozesz, nie przyciagasz do siebie tego co ci naprawde pisane.

1 Komentarze:

  • At 2/11/05 15:18, Anonymous Anonimowy said…

    Najlepiej- zniknij na jakis czas . I postepuj zgodnie ze swoimi nastrojami- szczegoly znajdziesz w moim artykule na stronie www.autonom.edu.pl podstrona - artykuly , zmany nastrijow.
    nimniej obawiam sie ze facet chce miac wiecej niz jedna kobite na raz, I am sorry Winnetou.
    Dobra jest ksiazka- Dlaczego mazczyzni kochja zolzy autorka Sherry Argov/ po angielsku Why Men Love Bithes. Tam pisze jak utrudniac zdobywanie , zeby było atrakcyniejsze.cdn

     

Prześlij komentarz

<< Strona Gkowna Blogu