Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

poniedziałek, kwietnia 17, 2006

Czym dla ciebie jest wolnosc?

Swieta, swieta i po swietach...

Zastanawialam sie nad tym czego wam zyczyc z okazji swiat i tak dlugo sie nad tym zastanawialam, ze swieta wlasciwie juz minely. Mam nadzieje, ze zdrowo i przyjemnie :-)

Ale mam dla was zyczenia. Bo w koncu zycze wam wszystkiego najlepszego nie tylko z okazji swiat, ale tak w ogole -- przeciez po to tu jestem, zeby wam pomoc w tym by wiodlo sie wam jak najlepiej. Po to te moje witryny i po to ten blog.

Oto moje najwazniejsze zyczenie dla kazdego z was:
Zycze ci wolnosci.
Prawdziwej wolnosci osobistej.
Oczywiscie zycze co takze tego, zeby sobie uswiadomic na czym polega wolnosc. Czym wolnosc osobista jest dla ciebie?

Kiedys pragnelismy w Polsce wolnosci politycznej. Teraz ja mamy, ale wolnosc sie przeciez na tym nie konczy.... To dopiero poczatek!

Czym dla ciebie jest wolnosc?

Dla mnie wolnosc polega na tym, ze robie to co chce kiedy chce bez poczucia winy. Ze moge spac bez budzika. Patrzec na zegarek wtedy kiedy jestem ciekawa, ktora jest godzina - nie dlatego, ze mam czas tak napiety, ze ciagle sie trzeba gdziesz spieszyc.

Wolnosc dla mnie oznacza, ze stac mnie na wszystko co chce kupic. Nawet na tyle par butow ile chce. I ze nie tylko stac mnie na swietne ciuchy, ale takze dobrze w nich wygladam - a wiec zgrabna sylwetka jest dla mnie teraz calkiem nowym elementem!

Wolnosc dla mnie oznacza, ze moge sobie pozwolic na luksus podrozowania kiedy chce. I ze kiedy juz podrozuje to stac mnie na to, by zatrzymywac sie w swietnych hotelach i latac samolotem w pierwszej klasie...

Wolnosc to takze ludzie, ktorymi sie otaczam - a raczej przede wszystkim ludzie. Bez tej wolnosci osobistej nie moglabym sobie pozwolic na to, by przebywac tylko z tymi w ktorych towarzystwie chce przebywac. I wolnosc oznacza, ze nie musze cierpiec z powodu obecnosci osob, ktorych specjalnoscia jest zatruwanie zycia innym.

Oczywiscie wolnosc dla mnie polega tez na tym, ze nie musze sie martwic o przyszlosc bo mam zabezpieczone zycie na wysokiej stopie zyciowej - moge pracowac jak mi sie chce, ale nie musze. Bardzo sobie cenie te wolnosc, bo przeciez nie zawsze tak bylo...

Zycze wam wiec wolnosci jakiej sobie zyczysz. I zapraszam do podzielenia sie ze mna i z innymi: Czym dla ciebie jest wolnosc?

2 Komentarze:

  • At 20/4/06 22:12, Anonymous Anonimowy said…

    Witam Wando bardzo serdecznie ! Bardzo ladnie i lekko napisalas o swojej wolnosci, przypadlo mi to do gustu. Moje pojmowanie wolnosci ? Hm.... Wydaje mi sie, ze wolnymi stajemy sie juz nieco wczesniej, mentalnie, kiedy zrozumiemy, ze za wszystko, co sie w naszym zyciu wydarza ponosimy odpowiedzialnosc. To przyjecie odpowiedzialnosci i wynikajace stad poczucie wlasnej mocy jest dla mnie kwintesencja wolnosci. Wolnosc wiec, to umiejetnosc kreowania wlasnego zycia zgodnie z wlasna wola i z poszanowaniem wolnosci innych ludzi.

    Leszek Krzekotowski

     
  • At 23/4/06 01:06, Anonymous Anonimowy said…

    Bez obłudy:
    Wolny bedę gdy moja firma już całkiem przejdzie w świat wirtualny i zmieni się w maszynkę do robienia pieniędzy.
    A do tego czasu jeszcze wiele ograniczeń wolności.
    Choć z czasem coraz mniej.
    To już sie czuje powoli...

    Piotr Mądry
    Kraków

     

Prześlij komentarz

<< Strona Gkowna Blogu