Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

niedziela, kwietnia 02, 2006

Co mam robic?

Z mojej skrzynki pocztowej...
Ja chyba przez ostatnie 6 lat jestem skończona idiotka. Co mam robić? - Pozdrawiam, IK
Jednym z najwiekszych bledow jest takie samo-biczowanie sie pod wplywem jakichs bledow, nawet calego lancucha bledow, ktore popelniamy. Kiedy w ten sposob sami siebie traktujemy, jestesmy swoimi najwiekszymi wrogami.

Jestem pewna, ze nie jestes skonczona idiotka, skoro zawedrowalas na moje strony i nawet zapisalas sie na moja liste. To ewidentne, ze masz bardzo inteligentne zainteresowania, chec do uczenia sie i spore ambicje zyciowe.

Bledy to normalka. Popadanie w klopoty to tez normalka. Wszystkim sie to zdarza wczesniej albo pozniej. W momentach zwatpienia, kiedy cos nam idzie zle, wlasnie wtedy jest konieczne, zeby potraktowac siebie po przyjacielsku.

Zachowuj sie wobec siebie tak jabys sie zachowywala wobec swojego najlepszego przyjaciela. Czy nazwalabys ja/jego skonczona idiotka? Chyba nie. Ty tez na to nie zaslugujesz. Badz wobec siebie wyrozumiala i podtrzymuj sie na duchu.

Oczywiscie jest takze wazne, zeby zdefiniowac problem/problemy, z ktorymi sobie nie radzisz. Zeby zidentyfikowac bledy, ktore popelniasz. I zeby zakasac rekawy i zaczac jakos te bledy jeden po drugim naprawiac, albo eliminowac...

Ale z pozytywnym nastawieniem. Pamietaj, ze wszystko sie moze udac, jak sie za to zabierzesz z glowa, z nalezytym przygotowaniem (planuj!). Bez pozytywnego nastawienia nic nie wyjdzie.

3 Komentarze:

  • At 2/4/06 23:31, Anonymous Anonimowy said…

    Cos w tym jest Pani Wando! Nigdy na siebie tak nie patrzylam. Dziekuje.

     
  • At 11/4/06 23:04, Anonymous Anonimowy said…

    Cieszę sie ze trafiłam na twoja strone, mam nadzieje ze uda mi sie zastosowac twoje rady w zyciu. Podoba mi sie to ze czujesz potrzebe pomagania innym, mysle ze całkiem bezinteresownie. Co przeciez tez wymaga od ciebie wysiłku. Jakos tak po prostu usmiech zagoscił na mojej twarzy.
    Dziekuję

     
  • At 23/4/06 01:50, Anonymous Anonimowy said…

    Eeeeee.
    Ja myślę, że I.K. nie znalazła się jeszcze w takich kłopotach jak należy.
    W takich, które dopingują lepiej niż cokolwiek.
    Jak człowieku znajdziesz się w PRAWDZIWYCH kłopotach to dopiero zaczniesz główkować i przysłowiowe odbicie się od dna może cię wiele nauczyć...
    Oczywiście beda tacy, którzy sie poddadzą ale to już inna bajka.

    Piotr Mądry
    Kraków.

     

Prześlij komentarz

<< Strona Gkowna Blogu