Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

środa, lipca 12, 2006

Jak znalezc milosc?

Bardzo ciekawy email z unikalnym pytaniem znalazlam w mojej dzisiejszej poczcie...
Cieszê siê bardzo, ¿e dotar³am na Pani stronê. Od dawna jestem przekonana, ze sukces zawodowy i finansowy zalezy od mojej pracy. Mam poczucie wlasnej wartosci. Mam jednak problem, którego rozwi±zanie nie zale¿y ode mnie. Tak mi sie przynajmniej wydaje. Czy mozna zastosowac przedstawione przez Pania zasady, zeby znalezc Milosc???
Tak, tak tak.
Absolutnie TAK!

ZARECZAM, ze masz o wiele wieksze szanse na to by znalezc prawdziwa milosc wtedy kiedy naprawde wiesz co chcesz i kiedy wezmiesz ster w swojej rece robiac co mozesz, zeby te milosc znalezc nie liczac tylko na to, ze los sprawi, ze poznasz odpowiednia osobe!

Ze znalezieniem milosci jest tak jak z innymi celami.

Czy zalezy to tylko od nas? Nie. NIC nie zalezy TYLKO od nas. Na szczescie od nas zalezy, zeby znalezc to co nam trzeba - w tym, sojusznikow, ktorzy nam pomoga w usyskaniu tego, co szukamy...

Jesli chodzi o milosc, wiekszosc ludzi nie zastanawia sie nad tym czego chce, jestesmy na ogol zbyt mlodzi, zeby w ogole nad tym sie zastanawiac, kiedy pod wplywem zadurzenia (i hormonow) zakochujemy sie. Albo nawet wiecej - kiedy wybieramy partnera na cale zycie. Bez tej swiadomosci ze to jest rzeczywiscie odpowiedni partner- taki jakiego naprawde chcielibysmy miec. Nie ma sie co dziwic, ze jest tyle rozwodow, a jeszcze wiecej nieudanych malzenstw...

Kiedy nie wiemy dokad chcemy zajsc, latwo sie zgubic. A kiedy nie wiemy jaka milosc chcemy znalezc, zadowalamy sie pseudo-milosciami, co daje oplakane skutki jak na przyklad w tym wypadku.

A wiec jeszcze raz podkreslam. W milosci tez - moze nawet przede wszystkim - warto miec ustalone z gory kryteria i podazac za celem. Jesli ci naprawde zalezy na tym, zeby millosc znalezc, szukaj jej AKTYWNIE, z planem w reku (tak, tak - z planem, to jest chyba wystarczajaco wazna rzecz, zeby zaplanowac jak to znalezc, prawda?)

Z miloscia jak ze wszystkim innym. Jej znalezienie nie zalezy TYLKO od ciebie, ale masz na to OGROMNY wplyw, zeby ja znalezc.