Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

wtorek, maja 03, 2005

Sukcesy Arnolda



Musze przyznac, ze Arnold Schwartzenegger fascynuje mnie od dawna. To niewatpliwie jeden z najlepszych przykladow na to jak wiele mozna w zyciu osiagnac uporem, praca, odpowiednim nastawieniem i solidna doza inteligencji (ktora na poczatku niewiele osob u niego zauwazalo). Mozemy sie od Arnolda tyle nauczyc!

Przede wszystkim tego, ze sukces zaczyna sie od marzen, od nie poddawania sie i od wyznaczania sobie konkretnych celow. Mlody Arnold zaczal od skromnego celu: chcial sie zakwalifikowac do druzyny pilki noznej w swoim rodzinnym miescie. To wlasnie zeby osiagnac ten cel zaczal podnosic ciezary, co z kolei obudzilo w nim nowa pasje do kulturystki. Ta pasja powiodla go pozniej do wielkich sukcesow w filmie i wreszcie w polityce. Jak wiadomo jest on teraz gubernatorem Kaliforni. Coraz czesciej sie takze mowi o tym, ze Arnold ma calkiem realne szanse na to zeby dostac sie w przyszlosci do Bialego Domu.

Wiecej o Arnoldzie napisze wkrotce. Chyba jednak dopiero za kilka dni, bo w tym tygodniu jestem na kilkudniowym wyjezdzie (New Orleans, Luisiana) i nie jestem pewna pewna, czy uda mi sie znalezc czas na korzystanie z Interetu. Nie myslcie ze zapomnialam!

1 Komentarze:

  • At 4/5/05 23:52, Anonymous Anonimowy said…

    I to mi sie podoba jasno postawiona sprawa ze blogi nie bedzie i brawo. A ja jeszcze chcialem dodac tak ciekawostke o Arnoldzie. Ogladalem film Pumping Iron o przygotoawniach Arnolda do Mr Olimpia i tam w wywiadzie mowil ze dostal przed zawodami telefon z domu ze jego ojciec umarl. I matka zapytala sie czy przyjedzie na pogrzeb. Arnold stwierdzil ze w zadnym wypadku to by zaklucilo jego przygotowania do zawodow a na to nie moze sobie pozwolic. Jest niesamowicie konsekwentny az do przesady ja natomiast prawie wogole :(

     

Prześlij komentarz

<< Strona Gkowna Blogu