Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

niedziela, kwietnia 03, 2005

Nagrania na temat sukcesu

Nie bede owijac w bawelne - lubie jak mnie chwala wiec ucieszyl mnie mail od jednego z czytelnikow, ktoremu podoba sie moja plyta Sekrety Powodzenia

> Bardzo mi siê podoba p³yta CD. W³aœnie s³ucham próbki
> nagrania. Zamierzam jak najszybciej kupiæ t¹ p³ytê.
> Mam ma³e pytanko. Czy istniej¹ takie ngrania w jêzyku
> angielskim? Jakieœ p³yty, kasety, mp3, albo inne
> materia³y? Interesuj¹ mnie materia³y w jêzyku
> angielskim, poniewa¿ zamierzam w czerwcu zdawaæ
> egzamin FCE i czêsto s³ucham angielskich nagrañ (w
> autobusie, w tramwaju, w pracy, na si³owni, itp.)
> Dziêki s³uchaniu motywacyjnych i inspiruj¹cych
> materia³ów, bêdê móg³ dodatkowo szlifowaæ mój angielski;)

Swietny sposob na rozwoj osobsty i na na nauke angielskiego za jednym zamachem. Mam nadzieje, ze wiecej osob to bedzie robic. To byla jedna z moich metod uczenia sie angielskiego. Sluchalam kaset na kazdym kroku, nawet zasypialam ze sluchawkami na uszach.

Do dzis slucham tego typu nagran bardzo czesto, choc przerzucialam sie juz z kaset na na MP3. Wlasnie teraz przechodze (po raz juz n-ty) przez "Personal Power" Toniego Robbinsa - mimo, ze znam juz ten material bardzo dobrze, bo za kazdym razem kiedy przechodze systematycznie przez ten 30-dniowy program, wzbijam sie na jeszcze wyzszy szczebelek wlasnej efektywnosci.

Wprawdzie w jezyku polskim jest bardzo cieniutko w tego typu publikacjami, w jezyku angielskim na szczescie znajdziesz tego mase. Ksiazki w wydaniu audio sa tutaj tak popularne, ze wiekszosc ksiazek w amazon.com jest oferowania w obu wersjach: i ksiazkowa i audio (wlasnie sama nagrywam wersje audio dla swojej nowej ksiazki Make Your Business Thrive. Dla mieszkancow USA te ksiazki w wydaniu audio sa latwo dostepne nie tylko w ksiegarniach, ale nawet w bibliotekach...

Sa takze produkowane wieksze audio-albumy, ktore sa odpowiednikiem dluzszego seminarium. Czesto korzystam z uslug nightingale.com - to firma, ktora jest od lat liderem na rynku w produkcji audio na temat rozwoju osobistego, oferuja fantastyczny wachlarz tytulow, mozna takze posluchac bezplatnie probek wielu nagran na ich stronach. Polecam takze witryne Toniego Robbinsa tonyrobbins.com - gdzie mozna kupic jego wlasne tytuly, miedzy innymi ten Personal Power, o ktorym wspomnialam powyzej. Starsze nagrania mozna kupic bardzo okazyjnie na ebayu - w kategorii self-help