Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

sobota, kwietnia 30, 2005

Nie musisz pracowac!

Dlaczego pracujesz tu gdzie pracujesz? Co spowodowalo, ze zaangazowalas sie tu a nie gdzies indziej? Czy twoja praca daje ci okazje do stalego rozwoju i do tego bys byla najllepsza. Czy twoi szefowie i wspolpracownicy przyczyniaja sie do tego, by twoja wyobraznia sie stale rozwijala a twoje serce napelnialo sie radoscia, ze robisz wlasnie to a nie cos innego?

Ludzie ciagle pytaja mnie: jak ty znajdujesz czas no to wszystko co robisz? Albo mowia: ty tak duuuuuuzo pracujesz! Oczywiscie wiekszosc z nich nie zdaje sobie sprawy z tego, ze ja juz od dawna nie pracuje. Ja sie bawie. Mam frajde. Kazdego dnia. Moznaby to oczywiscie nazwac praca - dla wielu innych niewatpliwie to byloby praca, bo niewiele osob lubi to samo co ja. Ale dla mnie to cobie to powolanie zyciowe, moja pasja. Nie praca. Robie nie tylko to co lubie robic - robie to co KOCHAM robic. To co robie przepelnia moja dusze radoscia.

Nawet kiedy staram sie ugryzc za duzo i przepelnie niechcacy swoj kalendarz zobowiazaniami, co zdarza mi sie czesto, nawet kiedy sie wkrada wiecej stresu i kiedy musze sie uporac z rozwiazaniem nieprzewidzianych problemow - to wszystko jest dla mnie dalej zrodlem radosci. Bo te nowe problemy daja mi okazje do wyjscia poza sfere wlasnego komfortu i do stalego rozwijania sie.

Czy twoja praca pozwala ci na takie uczucie spelnienia, szczescia i stalego rozwoju talentow? Czy takze patrzysz na swoja prace pod takim katem zeby dostrzec wszystkie okazje ktore ci sie nadarzaja? Wiekszosc ludzi nie ma pracy swoich marzen, ale kazdy moze miec z pracy wiecej satysfakcji zmieniajac swoje nastawienie. Musisz dostrzec w swojej pracy wiecej niz sprzedawanie swojego czasu i talentu za pieniadze.

Pamietasz swoje podeksycytowanie kiedy zaczynales wlasnie w tym miescu pracy? Moge sie zalozyc, ze teraz po prostu zmieniajac swoje nastawienie, mozesz odnalezc to dawne uczucie i twoja praca bedzie dostarczac i tobie o wiele wiecej przyjemnosci i spelnienia.

Jesli zas naprawde nie lubisz tego co robisz, postaw sobie za glowny cel znalezc taka prace jaka bedziesz kochac. Bo kiedy kochasz to co robisz, to tak naprawde nie musisz juz nigdy PRACOWAC...