Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

czwartek, listopada 16, 2006

Wszystko zalezy od dwoch slow

Dwa lata temu jeden z moich czytelnikow i sluchaczy, warszawski kompozytor Jacek Bak przyslal mi kilka swoich piosenek, ktore mi sie ogromnie spodobaly i z przyjemnoscia wykorzystywalam je w programie Radia Sukces. Podczas mojego pobytu w Warszawie poznalam blizej tego kompozytora z wizja - i mialam przyjemnosc posluchac jego piosenek na zywo.

A dla was nakrecilam to wideo - Jacek Bak spiewa piosenke Wszystko Zalezy od Dwoch Slow - Tak i Nie", ktora napisal do slow Matki Teresy

4 Komentarze:

  • At 21/11/06 12:28, Anonymous Anonimowy said…

    Witam Cie bardzo serdecznie Wando! Bardzo dobry mialas pomysl, zeby umiescic tytaj to nagranie. Podoba mi sie ta piosenka. Jacek Bak stworzyl ciekawa, nastrojowa kompozycje. Dzieki Wam za to !
    Pozdrawiam i zycze wiele pozytywnych decyzji!

     
  • At 25/11/06 22:49, Anonymous Anonimowy said…

    Dobrywieczór Wando!
    Ten film,realizacja go,nakrecenie jest fajny.Milo sie słucha piosenki,zwlaszcza jak jest spiewana w duecie;-)Bardzo mi sie podoba.Zgadzam sie z Krystyna,Jacek Bak stworrzył ciekawa,i nastrojowa kompozycje.Jak słuchałam tej piosenkiw tym momencie kiedy sie dołaczyłas spiewem,przyszły do mnie wspomnienia,jak kiedys ja spiewałam z grupka ludzi.To było miło siedziec razem spiewac i sie smiac,spedzac tak razem czas.Rozmawiac na rózne tematy,oraz spiewac.Wando gratuluje pomysłu!!!!!:)

     
  • At 30/11/06 11:11, Anonymous Anonimowy said…

    Bardzo przyjemna piosenka. Łatwo wpada w ucho. Ten pomysł z nagraniami video szalenie mi się podoba. Chciałbym z Tobą porozmawiać na ten temat. Nie wiem jednak jak to zrobić? ale dojdę do tego prędzej czy później. Cieszę się, że Cię znam.

     
  • At 12/12/06 03:12, Anonymous Anonimowy said…

    Ogromnie podoba mi sie ten utwor - gratulacje dla pana Jacka Baka. Czy jest wiecej? :)
    Pozdrawiam
    Ania

     

Prześlij komentarz

<< Strona Gkowna Blogu