Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

piątek, września 22, 2006

Co potrzebne do sukcesu?

Umiescilam kiedys liste cech i umiejetnosci, ktore sprzyjaja uzyskaniu sukcesu w e-moim mailowym kursie i w e-booku "Zaplanuj Swoje Zycie", ale ta lista byla dosc niepelna. Bardzo prosze dopisujcie, co waszym zdaniem jest nam potrzebne aby osiagnac sukces - i skad to wziac. Opublikuje to takze na lamach Akademii Sukcesu, zeby sluzyla innym -- zapraszam was wszystkich do redagowania :-))

Jedna z tych waznych i potrzebnych cech jest niewatpliwie....

ENERGIA ZYCIOWA!
To brzmi jak nic specjalnego, ale powiedzmy sobie szczerze - bez energii niewiele sie da zdzialac. A energia nie spada na nas jak manna z nieba. Trzeba te energie produkowac i pielegnowac.

Oczywiscie jesli sie naprawde wie co sie chce -- i jesli sie tego bardzo chce, to pomaga. Ale trzeba tez rozumiec i dbac o wlasne cialo. Bo to jest nasze glowne narzedzie. Trzeba sie dobrze odzywiac, odpoczywac, no i oczywiscie gimnastykowac. Po prostu musimy dbac o wlasne cialo tak jakby to byl najnowszy model wymarzonego samochodu -- niestety, ludzie na ogol dbaja bardziej o samochody niz o wlasne ciala!

Zdradze wam, ze jednym z moich celow jest schudnac i doprowadzic sie do oskonalej formy fizycznej -- a wiec wiecej owocow i salad, mniej cukru, lodow, serow i czekoladek -- nie tylko dlatego, ze chce lepiej wygladac ale przede wszystkim, zeby zachowac te ENERGIE zyciowa.

W jaki sposob twoim zdaniem mozemy wykrzesac z siebie wiecej energii?

No i oczywiscie, przylacz sie do wyliczania jakie inne cechy potrzebne nam sa do uzyskania (i utrzymania) sukcesu?

5 Komentarze:

  • At 26/9/06 06:35, Anonymous Anonimowy said…

    Witaj Wando
    Cos, co stawiam absolutnie na pierwszym miejscu - jest miec poczucie kontroli nad wlasnym zyciem. Warto sie nad tym glebiej zastanowic, bo bardzo czesto tylko nam sie wydaje, ze mamy to poczucie kontroli - celowo nie napisalam - miec kontrole ( bo to sformuowanie moze wywloac akademickie dyskusje i dzielenie wlosa na czworo).
    Miec lub odzyskac to poczucie kontroli, jest punktem wyjscia do tego aby budowac szczesliwe zycie. Z drugiej strony ciagly stan poczucia kontroli przypomina nieco start samolotu na pelnych obrotach.
    Wiec chodzi o to, zeby nie przeciagac struny, tylko zdawac sobie z tego sprawe i za wczasu reagowac.
    Malgosia Podzielska

     
  • At 27/10/06 19:29, Anonymous Anonimowy said…

    Energia zyciowa jest wazna ale pewnie jest tutaj duzo wiecej waznych rzeczy np. sposob myslenia, marzenia itp ale mysle ze Ty Wandziu masz juz to w sobie ?

     
  • At 10/11/06 10:26, Anonymous Anonimowy said…

    Witaj Wando!
    Moim zdaniem do sukcesu potrzebne jest gorace jego pragnienie poparte systematyczną , zorganizowaną pracą, zarównio w życiu osobistym jak i zawodowym.
    Każda czynność wykonywana celowo z pozytywnym nastawieniem i wiarą przynosi efekty.
    Nie wystarczy oczywiście tylko pragnąć , ale robić.
    Ja trzynaście lat temu przypadkowo otrzymałam książeczkę z tybetańskimi ćwiczeniami ( bardzo proste 5 ćwiczeń), uwierzyłam w ich dobro i systematycznie codziennie o godz. 5.30 rano je wykonuję. Sama widziałaś efekt mojej wiary i pracy. I tak jest ze wszystkim. Pragnienie , ale poparte systematyczną mądra pracą daje efekt w każdej dziedzinie .
    Według mnie nie ma rzeczy niemożliwych. Wszystkiego można się nauczyć i zrobić, tylko od człowieka zależy jakich w życiu dokonuję wyborów. To nie jest łatwe , ale jest możliwe.
    Ja mogę powiedzieć ,że zaliczam się do osób bardzo szczęśliwych, ponieważ z perspektywy przeżytych lat dokonywałam bardzo dobrych i mądrych wyborów, a to przełożyło się na całe moje szczęśliwe życie. Osiągam dokładnie to, czego pragnę.
    Mam nawet takie pwiedzenie ,że flirtuję z Panem Bogiem.

    Pozdrawiam Ciebie Wando i wszystkich, których poznałam bardzo serdecznie
    Jadwiga Gałka

     
  • At 26/11/06 21:45, Anonymous Anonimowy said…

    Witaj Wando,
    Wiele lat temu zaczęły się moje problemy ze zdrowiem . Najpierw miałem problemy z kręgosłupem i ważyłem za dużo . Korzystałem z pomocy lekarzy , rehabilitacji , akupunktury , kręglarzy . To wszystko poprawiało moje zdrowie na krótko . Nie byłem przekonany do naturalnych produktów , ale jak zacząłem , to byłem mile zaskoczony , że poprawa nastąpiła już po miesiącu .Od kilku lat już się zaqjmuję suplementacją , a od ponad miesiąca innym produktem wyrzucającym toksyny z organizmu o nazwie "kinotakara" . Dlatego wiem , że odniosłem sukces w zdrowiu , bo to jest dla mnie najważniejsze nie tylko w życzeniach , bo każdy życzy sobie dobrego zdrowia , ale nic nie robi w tym kierunku i się dziwi , że go nie ma . Dokładniej o mojej historii jest na stronie
    www.k-zdrowie.home.pl
    Pozdrawiam Ciebie gorąco Wando
    Krzysztof Porczyński

     
  • At 20/12/06 23:25, Anonymous Anonimowy said…

    SUKES = SYSTEM x SYSTEMATYCZNOść

     

Prześlij komentarz

<< Strona Gkowna Blogu