Sekrety Powodzenia - Blog Wandy Loskot

Koniecznie odwiedź mój nowy blog SekretyPowodzenia.com

środa, września 20, 2006

Sposob na optymizm

Kiedys prowadzilam liste dyskusyjna i zachowalam archiwa z wieloma bardzo wartosciowymi wypowiedziami czytelnikow. W najblizszym czasie bede przypominac te zapisy, bo mimo, ze licza one juz sobie dobrych kilka lat, to nic a nic nie stracily one na swiezosci.

Janusz Orzelski napisal kiedys na lamach tej listy:
Chcê wyraziæ kilka slow na temat optymizmu. Ja osobiscie stosuje jeden sprawdzony sposob na pielegnacje optymizmu. Jest to usmiech i zyczliwosc to innego czlowieka. W moim zyciu nie wyobrazam sobie bym nie usmiechnal sie do blizniego lub/i powiedzial mu CZESC.

Tak, wlasnie chodzi o zwykle CZESC. Dla mnie dzien w ktorym nie porozmawiam z druga osoba jest dniem przykrym. Nie chce z zadnym wypadku powiedziec, ze jestem gadula bo tak nie jest.

Widze czasami smutnych, stojacych ludzi na korytarzach (jestem w maturalnej klasie). Zazwyczaj do nich podchodze i na poczatek mowie CZESC. Osoby te w wiekszosci przypadkow juz sie smieja gdy do nich podchodze. Dlaczego? Nie, nie dlatego, ze znam
dowcipy i jestem zabawny. Tak na prawde to ja nie znam dowcipow. Tylko dlatego, ze mam pewien wlasny styl bycia. Rozmowa z kims zaczyna sie zawsze slowem czesc. Mowie je nawet drugi raz tej samej osobie. Dlaczego, bo ona sie z tego pewnie zasmieje, A SMIECH TO ZDROWIE.

W "Sekretach Powodzenia" przeczytalem rowniez o inspiracji, czy cos takiego. Chce wyrazic wlasne odczucia dotyczaca mojej inspiracji. Mianowicie mnie inspiruja ksiazki jak:
- "Sekret milionera" - Mark Fisher
- "Potega optymizmu" - ALAN LOY McGINNIS

Te dwie to podstawa, ale zaproponuje rowniez inne ksiazki, ktore uwazam, ze powinien przeczytac kazdy czlowiek.
- "Pokochaj siebie" Wayne W. Dyer

(mam w glowie jeszcze szereg ksiazek jednak nie potrafie sobie przypomniec tytulow). Acha na koniec jedna wielka mysl. Mysle, ze czlowiek potrafi kochac blizniego tylko wtedy gdy KOCHA SIEBIE czyli w pelni akceptuje siebie.

Z powazaniem
Janusz Orzelski

1 Komentarze:

  • At 13/10/06 12:35, Anonymous Anonimowy said…

    cześć, nazywam się Dawid i bardzo podoba mi się wasze podejście do życia. Bardzo chętnie wymieniłbym się z wami moimi spostrzeżeniami(od niedawna prowdze własny biznes) i zapytał o wasze zdanie na temat kilku zagadnień. Mój e-mail: nobas1@wp.pl Czekam na wasze maile :)

     

Prześlij komentarz

<< Strona Gkowna Blogu